לבעלות עסקים שמוכנות סוף סוף להוציא לאור
את המוצרים והשירותים שלהן

בניית ועיצוב דפי נחיתה ממירים יפים מעניינים מושכים מסקרנים מיוחדים

אם יש לך מוצר או שירות שאת רוצה להשיק כבר תקופה

או

שאת מוכנה להתחיל ליצור מוצרי מגנט ולהגדיל את רשימות התפוצה שלך

את בטח מבינה כבר שאת זקוקה לדף נחיתה

שישמש אותך כסוכן שיווק ומכירות אוטומטי.

דפי נחיתה ודפי מכירה הם כבר מזמן חלק הכרחי במשפך השיווקי של רוב בעלי העסקים,

והם עוזרים לנו להמיר גולשים ללידים חמים וללקוחות משלמים בצורה אוטומטית לגמרי,

מבלי שנצטרך להתאמץ,

לעשות שיחות מכירה מתישות

ולרדוף אחרי לקוחות.

מטרתם של דפי הנחיתה היא פשוטה:

לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע את הפעולה הרצויה לנו בדף הנחיתה (כמו רכישה או השארת פרטים).

לרוב, זה נראה ככה:

גולש שלא מכיר אותך נכנס לעמוד האינסטגרם שלך
הוא מתחבר לתכנים שלך ורוצה לדעת עוד על מה שאת עושה
הוא לוחץ על הלינק שלך בביו וישר נפתחת לו שיחה איתך בוואטסאפ
רוב הסיכויים שבשלב הזה הוא יצא מהשיחה ולא ישלח לך הודעה

למה?

כי…

אז למה שהוא יתחיל לפתח איתך שיחה בוואטסאפ עכשיו?

לעומת זאת,

אם הוא ילחץ על הלינק שלך בביו ויעבור לדף נחיתה ש...

רוב הסיכויים שאותו הגולש ישאיר בדף הנחיתה 

את הפרטים שלו ו/או ירכוש ממך!

?Ready​

!Let’s Go

את מוכנה לקבל יותר לידים רותחים? סליקות? מכירות? לקוחות חדשים?

בואי נדבר!

היום הקשב של הגולשים קצר.

אנשים רוצים כאן ועכשיו.
אין להם כוח לקרוא דפי ארוכים, משעממים, בנאליים.
הם גוללים, "מרפרפים", מחפשים את השורה התחתונה.

גרפיקות, אמצעים ויזואליים, אנימציות, צבעים, ריווח נכון, משפטים מסקרנים וקצרים, מסרים ברורים ומדויקים – 

כל אלו הם קריטיים לאחוזי ההמרה של הדף שלך!

אבל את לא חייבת להאמין לי, תחליטי בעצמך.

מה נראה לך יותר מושך?

הדף הזה?

או הדף הזה?

כשדפי הנחיתה שלך בנויים בצורה נכונה,

מעוצבים בצורה מושכת

וכתובים בצורה משכנעת וממירה,

זה מה שיקרה:

ואם אנחנו עדיין לא מכירות,

!Hello

אני גל, מרקטינגל.

בת 26, חיה ונושמת את עולם השיווק הדיגיטלי ב-4 השנים האחרונות.

ואחרי שעבדתי כשכירה במשרד פרסום בירושלים,

כפרילנסרית עם חברות שיווק שונות

וכעצמאית עם עשרות בעלי עסקים מרוצים-

היום אני בונה דפי נחיתה, עורכת סרטונים, מלווה בעלות עסקים ביצירת, השקת ומכירת מוצרים דיגיטליים ומעבירה גם קורסים וסדנאות ♥

למי זה מתאים?

בעוד כמה ימים מעכשיו כבר יכול להיות לך דף נחיתה ממיר, 

שנראה טוב ומשדר את המקצועיות שלך!

לקוחות כותבות:

מה את הולכת לקבל?

שיחת איפיון לדף נחיתה + שאלון איפיון למילוי

עיצוב מותאם אישית

רספונסיביות - התאמה לדסקטופ ולמובייל

יצירת טופס לידים

חיבור דף הנחיתה לסליקה

דף תודה לאחר השארת פרטים או סליקה

הטמעת פיקסל פייסבוק

הטבה לחודש חינם במערכת הדיוור רב מסר

ועוד!

!This could be you

ככה דפי הנחיתה שלך יכולים להיראות:

?Ready​

!Let’s Go

את מוכנה לקבל יותר לידים רותחים? סליקות? מכירות? לקוחות חדשים?

בואי נדבר!

Q & A

לך יש שאלות, לי יש את התשובות.

אני עובדת עם שתי פלטפורמות עיקריות: וורדפרס ורב מסר.

הבחירה עם איזו מערכת לעבוד תלוי במספר גורמים.

אבל אל תדאגי, בשיחת האפיון אנחנו נבין ביחד מה המערכת שהכי מתאימה לך.

קודם כל אנחנו מבצעות שיחת התאמה ראשונית כדי לבדוק את ההתאמה בינינו.

אם יש התאמה, מעולה!

מכאן נעבור לאפיין את דף הנחיתה, המבנה שלו, העיצוב וכדומה.

לאחר האיפיון תקבלי ממני רשימה מסודרת של כל החומרים שאני צריכה ממך, כמו תמונות, המלצות, עבודות שעשית, מידע, תוכן וכדומה,

אפתח לנו תיקייה משותפת בגוגל דרייב- לשם תעלי את כל התכנים, וברגע שכל החומרים מוכנים ויש לי גישה לכל המערכות הדרושות- אני מתחילה לבנות ולעצב את דף הנחיתה.

בתוך כמה ימים בודדים הסקיצה הראשונה של דף הנחיתה שלך תהיה מוכנה, אשלח לך אותה לאישור, נבצע תיקונים במידת הצורך ודף הנחיתה שלך יהיה באוויר ומוכן לפרסום!

עד 14 ימי עסקים, לא כולל הזמן של סבבי התיקונים.

זה אפשרי, אבל ממש לא חובה!

ניתן להקים דף נחיתה גם במערכת דיוור שמאפשרת יצירת דפי נחיתה- כמו מערכת רב מסר.

אם את עובדת עם חברת סליקה שמאפשרת יצירת דפי תשלום חיצוניים, כמו משולם או קארדקום- אז בוודאי!

אם את עובדת עם חברה אחרת או שהסליקה מתבצעת אצלך באתר- זה משתנה מחברה לחברה, אבל נעבור על זה בשיחת האפיון.

ניתן לשלם במגוון אפשרויות תשלום נוחות- כמו העברה בנקאית, פייבוקס, ביט, אפל פיי, כרטיס אשראי ועוד.

בהחלט!

ניתן לשלוח פניות ושאלות נוספות לאימייל: info@marketingal.co.il

או לשלוח לי הודעה בוואטסאפ

×
דילוג לתוכן