בניית אתרי וורדפרס

מה זה וורדפרס? עם איזה בונה אתרים כדאי להשתמש? וקצת על ווקומרס… בפוסט הבא אסביר בקצרה על כל אחד ממרכיבים המרכזיים בבניית אתר והחיוניים ביותר.

וורדפרס

בקצרה, וורדפרס היא מערכת המבוססת על קוד פתוח לבניית אתרים ובלוגים. אחד היתרונות הבולטים במערכת וורדפרס היא התמיכה המלאה בשפה העברית והקלות בתפעול. לכן, לא מפתיע שכיום יותר מ- 25% מהאתרים בנוייים במערכת זו.

במערכת וורדפרס ניתן להוסיף תוספים שונים ולבחור בתבניות מוכנות מראש, עניין המקל ומזרז את תהליך הקמת האתר. כמו כן, התוספים שמותקנים בוורדפרס מתחברים לשירותים של גוגל בקלות ואלה הופכים את קידום האתר בגוגל לקל ומהיר ומאפשר להגיע למיקומים טובים בגוגל. התוספים הם בעצם כלים להרחבת האפשרויות של וורדפרס, יש תוספים בחינם ובתשלום. אין הגבלה על כמות התוספים שניתן להתקין במערכת.

וורדפרס היא אחת המערכות המהירות ביותר שקיימות, וכמובן שקיימים גם תוספים המאפשרים להפוך אותה למהירה יותר.

יש שבוחרים לבנות אתר וורדפרס ללא תבנית מוכנה מראש, בעיצוב מקורי ומתוכנן לבד. במקרים כאלה יהיה צורך במישהו שמכיר היטב את המערכת וכיצד ליצור תבנית משלכם.

אלמנטור

אני באופן אישי אוהבת להשתמש באלמנטור לעיצוב אתרים בשל מספר סיבות: העיצוב עם אלמנטור במתבצע במהירות מדהימה, הוא קל ופשוט, הוא לא שוקל הרבה ולא מכביד על האתר, יש מגוון תבניות שאפשר להשתמש בהן (מאות), אפשר לבנות איתו בקלות אתרים רספונסיביים ועוד..

ווקומרס

ווקומרס הוא תוסף בוורדפרס, הוא  מותקן בכ 37% מכלל החנויות ברשת.

בעזרת ווקומרס נוכל ליצור חנות וירטואלית ובעזרתה למכור מוצרים פיזיים, מוצרים דיגיטליים או שירותים.

תוכלו לקרוא עוד על בניית אתרי וורדפרס בכתבה "הקמת אתר בוורדפרס: המדריך למתחילים".

אצלנו תמצאו צוות מקצועי ואמין, שיעמוד לרשותכם בכל רגע נתון ויתאים את עצמו לצרכים העסקיים שלכם. 

אז אם אתם מחפשים לבנות אתר מכל סוג שהוא (תדמית, חנות, בלוג, דף נחיתה וכו') בצורה הטובה ביותר, שיתאים גם לקידום העתידי של העסק שלכם במנועי החיפוש, הגעתם למקום הנכון ונשמח לעמוד לשירותכם.

עוד לא הצטרפת לניוזלטר שלי?

הירשמי כאן כדי לקבל מלא ערך, ידע וכלים שיעזרו לך בשיווק העסק שלך ויקפיצו אותו לשלב הבא!

×
דילוג לתוכן