קידום אורגני

המושג קידום אורגני מתייחס לכל הפעולות המבוצעות הן באתר האינטרנט והן מחוצה לו, במטרה להגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים.

מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בישראל הוא גוגל וישנה חשיבות עצומה למיקום אתר בתוצאות החיפוש. על פי מחקרים, רוב האנשים המבצעים שאילות/חיפושים בגוגל נשארים רק בדף הראשון של התוצאות ולא ממשיכים לשאר התוצאות בעמודים האחרים. מכאן אפשר להבין שבעלי עסקים, אשר רוצים להביא להצלחת העסק שלהם, חייבים לעשות שני דברים:

  • להיות בעלי נוכחות דיגיטלית– כלומר להקים אתר אינטרנט לעסק.
  • לקדם את אתר האינטרנט בהתאם לקריטריונים של גוגל– וכך בעצם להבטיח תנועה רבה יותר לאתר וסגירת עסקאות.

ישנה הנחה שגויה בקרב הציבור הרחב שקידום אתר היא פעולה שקל ליישם אותה, אך רבים מבעלי האתרים אשר מנסים לקדם אתר לבדם מבצעים נזקים ובעיות שיהיה קשה לתקן בהמשך.

לכן חשוב מאוד להיעזר במישהו מקצועי שמבין כיצד מבצעים את התהליך נכון. 

תהליך הקידום האורגני מתחלק ל-2 חלקים:

  • קידום ON-SITE: ביצוע אופטימיזציה לאתר והתאמתו לדרישות של מנועי החיפוש.
  • קידום OFF-SITE: יצירת מוניטין ברשת לאתר ע”י בניית קישורים נכנסים באתרים אמינים ובעלי סמכות, במטרה ליצור מוניטין חיובי בעיני מנועי החיפוש.

תהליך קידום אורגני טוב נמדד לאורך זמן ומבוסס על הצבת יעדים ריאליים והשגתם שלב אחר שלב.

על מנת להשיג תוצאות טובות וביצועים ברמה הגבוהה ביותר, עליכם לקחת בעל מקצוע בתחום. אצלנו תוכלו למצוא מומחים אשר יספקו לכם מענה מקצועי לכל פעולה אשר יש לבצע באתר ומחוצה לו.

×