מה זה SEO?

לפני שאסביר איך מקדמים אתר בגוגל צריך להבין שSEO או "קידום אורגני" מייצג “אופטימיזציה למנועי חיפוש”. בקיצור, המשמעות היא תהליך של שיפור האתר שלך כדי להגביר את הנראות שלו בחיפושים רלוונטיים. ככל שהנראות של הדף שלך גבוהה יותר בתוצאות החיפוש, כך גדל הסיכוי שתמשוך תשומת לב ותמשוך לקוחות פוטנציאליים וקיימים להצטרף לעסק שלך.

איך זה עובד?

מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג משתמשים בבוטים כדי לסרוק דפי אינטרנט, מאתר לאתר, לאסוף מידע על דפים אלה ולהכניס אותו לאינדקס. לאחר מכן, האלגוריתם מנתח את העמודים באינדקס ושוקל מאות גורמי דירוג או איתותים כדי לקבוע את סדר הדפים שיש להציג בתוצאות החיפוש עבור שאילתה נתונה.

ניתן לראות בגורמי דירוג החיפוש כ- proxy לחווית המשתמש. הטבלה המחזורית של רכיבי SEO מחלקת את הגורמים הללו ל -6 קטגוריות עיקריות ומשקללת אותם על פי חשיבותם הכוללת ל- SEO. לדוגמא, איכות תוכן ומחקר מילות מפתח הם גורמים מרכזיים לאופטימיזציה של תוכן, ויכולת סריקה וידידותית לנייד הם גורמים ארכיטקטורת אתרים.
אלגוריתם החיפוש נועד להציג דפים סמכותיים רלוונטיים ולספק למשתמשים חווית חיפוש יעילה. התחשבות בגורמים אלה לצורך אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך יכולה לעזור לדף שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בניגוד לפרסום ברשת החיפוש בתשלום, אינך יכול לשלם עבור מנועי חיפוש כדי לקבל דירוגי חיפוש אורגניים גבוהים יותר.

למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל ניתן לקרוא את הפוסט בנושא.

למה אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חשובה?

קידום אתרים הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי, מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה ולעתים קרובות מוצאים מידע על מוצרים ושירותים למטרות עסקיות. חיפוש הוא בדרך כלל המקור העיקרי לתעבורה דיגיטלית של המותג ומשלים ערוצי שיווק אחרים. בהשוואה למתחרים, נראות גבוהה יותר ודירוגים גבוהים יותר של תוצאות חיפוש יכולות להשפיע משמעותית על הרווחים שלך.

עם זאת, תוצאות החיפוש התפתחו בשנים האחרונות במטרה לספק למשתמשים תשובות ומידע ישיר יותר אשר סביר יותר להשאיר את המשתמשים בדף התוצאות במקום למשוך אותם לאתרים אחרים.

שים לב גם שתכונות כגון תוצאות עשירות בתוצאות חיפוש יכולות להגביר את הנראות ולספק למשתמשים מידע נוסף על החברה שלך ישירות בתוצאות.

×