הצורה שאנשים בימינו מחפשים, מוצאים ובוחרים משרד עורכי דין השתנה רבות בשנים האחרונות. מנועי החיפוש הם המקום המרכזי בו אנשים מחפשים מידע אונליין ומאחר וגוגל נמצאת כאן כבר מ1998, היא שולטת לחלוטין בחיפושים ובתוצאות.
מה שאומר, שאם יש לכם משרד לעריכת דין גוגל היא זאת שתחליט אם לקוחות חדשים ימצאו אתכם ואם תופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל. אפשר לעזור לגוגל להבין שאתם יכולים לענות על צרכים של לקוחות באמצעות כל מיני פעולות של קידום אורגני וכך להביא אתכם למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.
בעבר אנשים השתמשו בדפי זהב למצוא עסקים ואנשים, בימינו זה כבר לא קיים והכל עבר לעבוד דרך האינטרנט. היום תוכלו לבצע חיפוש על עסק, לראות עליו חוות דעת, המלצות, מה השירותים שאותו בעל עסק מספק, ניסון ועוד מידע רב. הכל היום חשוף לגולש.
אתר אינטרנט היום הוא מרכיב הכרחי ובסיסי להתפתחות וצמיחת כל עסק לא משנה באיזה תחום. זה "התעודת זהות" של העסק שלכם ושלכם כבעלי עסק.
קידום ממומן זה כמו שכירות למודעות ולנראות שלכם כעסק, אם אתם משלמים- יראו אתכם, ברגע שתפסיקו לשלם- תיעלמו.
קידום אורגני הוא השקעה. התכנים והקישורים הנכנסים שהשגתם במרוצת הזמן נשארים וממשיכים לתרום לקידום בכל עת. ההשפעה שלהם לא נעלמת. במילים אחרות, האתר המקודם אורגנית הופך להיות נכס שלכם ושל החברה שלכם.
קודם כל, מנועי חיפוש נותנים פי 10 המרות מאשר רשתות חברתיות. בנוסף, מנועי חיפוש, במיוחד גוגל, בשנים האחרונות החלו להבין בצורה יותר מדוייקת מה מחפש הגולש ומה כוונתו בכל שאילתה ומשפט שהוא מקליד בתיבת החיפוש. מאחר ויותר אנשים מוצאים פתרונות לבעיות ולשאלות שלהם בגוגל, מן הראוי שגם עורכי דין ישקיעו באתר שעומד בקריטריונים של גוגל ויוכלו להיחשף בפני גולשים המחפשים מענה לשאלות משפטיות.
לפי מחקרים, 96%B מהאנשים מחפשים עצות משפטיות במנועי החיפוש ו74% מהצרכנים מבקרים באתרים של חברות לעריכת דין כדי למצוא ולשכור מישהו שילווה אותם בתהליך משפטי כזה או אחר.
אחרי שהבנתם למה חשוב לעשות קידום אורגני לאתרים של חברות לעריכת דין, נסביר בקצרה איך עובד קידום אורגני באתרים אלו.
בקצרה, מילות מפתח הן מילים מרכזיות שהגולשים משתמש בהן בחיפושים שלהם במנועי החיפוש. כלומר שאם תרצו להופיע תחת ביטוי מסויים, תבדקו מה נפחי החיפוש שלו בגוגל (כמה אנשים מחפשים אותו בחודש) ותייצרו תוכן באתר שלכם בהתאם. תוכלו לבחור במילות חיפוש הקשורות למצב משפטי ספציפי כמו "מה לעשות אחרי תאונה עם הרכב" ועוד.
אתם יכולים לכתוב תוכן איכותי ומעמיק ככל שתרצו, אבל אם הוא לא עוסק בנושאים שאנשים מחפשים ואין לתחום הזה ביקוש אז העבודה לחינם ולא תיתן כלום.
כדאי להתמקד בחיפוש ביטויים עם נפח חיפוש גבוהה ככל האפשר ותחרות נמוכה (כלומר שיש כמה שפחות מתחרים על אותו הביטוי).
באתרים לחברות לעריכת דין אני ממליצה לפתוח אזור בלוג שיהיה באתר ואליו תעלו את כל כתבות התוכן שלכם. תוכלו לתת מענה על שאלות הגולשים ולהעשיר אותם בידע, לראות להם שאתם "מבינים עניין" וכך לפתח בהם אמון ולגרום להם לבחור בעסק שלכם לכל בעיה משפטית שיצטרכו. בנוסף, אמרנו כבר שתוכן איכותי ומעמיק יקדם את האתר שלכם פלאים בתוצאות החיפוש של גוגל.
טיפ! גוגל בודק כמה זמן שהייה יש לכם בדפים באתר (כלומר כמה זמן גולש נמצא אצלכם באתר), לכן מומלץ לכתוב כתבות ארוכות שלוקח יותר זמן לקרוא וכך להעלות את זמן השהייה של הגולשים באתר שלכם.
כמובן שיש עוד מספר פעולות שחייבים לבצע על מנת לקדם אורגנית אתר, זה זהה בכל אתר, כמו: כותרות, סדר היררכי, תיאורי מטא, אלטים לתמונות ועוד. תוכלו לקרוא על כך בכתבה "קידום אתרים בגוגל".
בניית קישור משמע לגרום לאתר אחר להוציא קישור אל האתר שלכם. כדאי שהאתר ממנו יוצא הקישור יעסוק בתחום קרוב לתחום בו עוסק האתר שלכם, שיהיה קשר כלשהו ביניהם אחרת לא יהיה לו משמעות גדולה בעיניי גוגל.
יש מספר דרכים לעשות זאת:
חשוב שתבדקו לפני ביצוע החלפת קישורים את דירוג האתרים שנותנים לכם קישורים: מה סמכות הדומיין, מה סמכות הדף ממנו יוציאו קישור, כמב ספאמי האתר ועוד. תוכלו לבדוק נתונים אלו במגוון אתרים, רק תקלידו "domain authority checker" בגוגל.
עורכי דין? יש לכם אתר וצריכים קידום? אין לכם אתר ואתם צריכים בניית אתר וקידום? מוזמנים לפנות אליי ואשמח לעזור!